[Trend Tour 2016] Vlog 3: Portland
- Design
- 27 sep 2016 @ 08:22
- Link
-
Peter Heshof
strateeg & tijdgeest-watcher, oprichter BLOOM
BLOOM - Trends
- 27 sep 2016 @ 08:22
- Peter Heshof
De volgende stad in mijn trendreis dit jaar is Portland. Ik las in foodmagazine Lucky Peach en hoorde van Unilever USA dat veel foodtrends, zoals natuurlijkheid, lokaal en dierenwelzijn, zijn gestart in deze stad in Oregon. De twee vlogs over Portland hebben dan ook een sterk foodkarakter. Vandaag deel 1.
In dit deel laat ik de volgende stap zien van vers naar verser naar ultrafresh. Ook komt meer Living Food aan bod zoals zuurkool en thee. In groente geloven we, maar wat wordt de stap na groente? Verder gaat het over Wellness is the new status en Showcasing. Ik ben natuurlijk ook langs geweest bij Tony’s Chocolonely in hun standplaats Portland van waaruit ze de VS gaan veroveren.
-
Peter Heshof
- Werkt bij: BLOOM
- Functie: strateeg & tijdgeest-watcher, oprichter BLOOM
- Website:http://www.tobloom.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management